torsdag 14 augusti 2008

Stackars lille Ara

Å, instämmer i depressionen efter Ara&domarskandalen, och jag blev också klar med nästan två ärmar i ren ilska. Fast jag tycker att han skulle ha struntat i hela bronsmatchen.

Och nu när jag har läst mönstret har jag fått klart för mej att man monterar koftan när bak-framstycke och ärmar är klara, och sen plockar man upp för kragen som ska löpa runt hela koftan och få så många som 580 maskor från varv 31 till 61. Men det är bra, för nu blir jag lurad att montera och göra allt det tråkiga jobbet liksom av bara farten. Mycket smart designer!



Ska man tro att Stefan Nystrand gör bättre ifrån sej i natt? Jag vill inte stanna uppe så länge igen om han inte minst tar brons;)

Å andra sidan, Phelps dyker upp där med, lästa att han laddat med pizza, så nu kan allt hända...

Inga kommentarer: