lördag 23 augusti 2008

Ska jag falla på mållinjen?

Igår kväll kom jag ganska långt på min väst, hade bara en ärmhålskant kvar att göra. Men så provade jag den, och insåg att:
1) urringningen är för mesig

2) framstyckets parti vid axlarna är för brett.

Så: idag har jag repat upp! Och stickar om för glatta livet. Hoppas jag hinner. Tyvärr är vi barnvakter i helgen, så vi har fem barn istället för tre. Men jag tror och hoppas att min coach och make ställer upp så att jag kan koncentrera mig på OS-tävlandet. Hoppas jag hinner, det känns nästan lite spännande! (Bilderna är tagna före upprepandet.)

2 kommentarer:

Visa Lisa sa...

Heja Mia friskt humör! Det är det som susen gör! Heja heja heja! (Jag vet att du inte är nöjd förrän västen är lika fin som hela du, så undra på att det tar lite extra tid... ;) )

Anonym sa...

Heja heja ,det går vägen, den blir jättefin.
Jag ska fortsätta på min Back to schoolvest så fort jag är klar med sommarprojektet . Det är snart klart .