fredag 15 augusti 2008

OS-haveri

Far nog medge att det redan nu ar dags att kasta in handduken. Den Zetor scarf jag tankt sticka under OS ar knappt mer an paborjad. Och eftersom jag insag valdigt tidigt att det var ett for stort och for mig kompliserat projekt for OS, sa blir jag valdigt latt distraherad och bara maste sticka lite pa Augusti-sockorna - Spring Forward i Regia, Morning Surf Scarf i Noro Kureyon Sock och en rod virkad mossa med gaffel-virkning i Du Store Alpakka's Tynn Alpacka. Sa ja - what more to say???
Har ar i allafall ett foto pa hela hogen - jag som normalt alltid avslutar ett projekt innan jag paborjar nasta...


Det gor det inte lattare av att min kara make for tillfallet inte gor annat an klagar over att jag stickar for mycket, sa nu far jag val sluta med det helt och hallet... - eller ?? - NEJ tusan heller!

Inga kommentarer: