tisdag 19 augusti 2008

Klart!


Nu är koftan färdig. Knapparna är isydda och ärmarna fodrade. Jag tycker att yllegarn sticks så det blir skönare med foder. Barnen har gått till skolan och jag har en ledig dag, nu kan jag sitta vid datorn mer tid om jag vill. Men det är roligare att sticka. Om det blir någon mer OS-stickning innan söndag vet jag inte. Jag har många påbörjade stickningar som borde göras klara. Vill ni se mer finns jag på Ravelry. Lycka till med era stickningar och GE ER TID ATT STICKA!

12 kommentarer:

Anonym sa...

jag tycker den är så vacker!

Ingalill sa...

Å så snygg den blev!

Förstår att du använder foder i ärmarna.

Dödergök sa...

Åh så snyggt! Jag blir så sugen på att sätta igång med något eget liknande. Det är så vackert med mönstrade ärmar och enfärgat liv tycker jag.

Annela sa...

Åååhhh *suckar med beundran*, en sådan fantastiskt vacker kofta. Ett konstverk!!

Akhila's Handblog sa...

En sa'n kanon-kofta. Jattefin. Valdigt avis...
Akhila

Anonym sa...

Men du så fin den blev...

stickat sa...

Jättefin kofta!

Unknown sa...

Mycket snygg!!!!

Anonym sa...

Den är otrolig vacker ,så bra med fodrade ärmar jag är också känslig för stickigt.

Marias stickning och läsning sa...

Applåder för den jättefina koftan!

Eva S sa...

Helt underbar kofta. Den ska du vara stolt över.
Eva i Lund

Mercury sa...

Snygg kofta men de grå vantarna hade jag velat ha. Jag gillar inte handarbete men pay it forward är en härlig film kul att du gillar den också. Ha det gott!