söndag 24 augusti 2008

Nu släcks snart elden = (

Nu är jag klar med mina Os-vantar, gjorde klart tummarna i gårkväll, har fäst trådar och fixat till dom idag.

Jag tycker att alla ska sticka ett par vantar, de är mycket lättare än de ser ut, och de blir ju varmt och gott om händerna i vinter.

Mönstret på vantarna finns här , man registrerar sej på sidan sen är det bara att ladda ner, vill ni inte registrera er så hör av er så fixar vi de.
Jag har använt Visjögarn till mina vantar, som jag köpt här , de är extra billigt just nu -20%.


Så nu är Os slut och elden släcks, de har varit ett roligt Os stickningsmässigt är nöjd med både vantarna och koftan, men som gissare på medaljer har de inte varit så skoj, jag är för opptimistisk , men de kan ju inte vara fel.

Nu går allt tillbaks till de vanliga.

Må så gott på er och var stolta för vad vi har gjort detta OS.

Eva.

6 kommentarer:

Tomtan sa...

dom blev så fina!!!
Eva

Anonym sa...

Jättefina vantar!1

Finns det mönster på svenska?

Var kan jag i så fall få tag på detta?

Eva i Halmstad sa...

Hej
Jag vet inte om de finns på svenska, men de är inte så svårt att förstå de engelska, de är ett diagramm över hand och tumme sen är de som en vanlig vante.
Fråga om du behöver hjälp.
Eva.

Kamilla sa...

Jag har jättelänge kollat in det mönstret, de är underbara! Vantarna blev jättefina i det mönstret.

tant med tråd sa...

Jättefina vantar! Jag har registrerat mig på sidan men vad jag förstår måste jag få hem provnummer av nån tidning för att få ladda ner mönstret? Jag vill inte krångla med nån prenumeration, kan man inte bara få mönstret?

Eva i Halmstad sa...

Tyra
Maila mej på
evaihalmstad@gmail.com
så mailar jag mönstret till dej.
Eva.