måndag 11 augusti 2008

Medaljgissningar... En sista chans! *Uppdaterat*

Eftersom jag är en sån snäll stickerska får de som inte gissat antal medaljer, en chans till. ;-) Men bara en!
Om du inte redan lämnat en gissning, så skriv din i en kommentar till detta inlägg.

OBS! Erbjudandet gäller endast fram till midnatt idag, måndag 11/8!


Ok, så här ser slutliga gissningslistan ut då:

1 medalj
Ulla
Birgitta

2 medaljer

Emelie
tintin
Eva
Karin

3 medaljer
Kamilla
Britt-Marie
Ulricha
Mia
Dödergök
Merete

4 medaljer
Medea
LenaL
Marias garnhändelser
lillprinsen
Mia
Hässleberga
Marias stickning och läsning

5 medaljer
brittirene
Momimamma
in-knit
Akhila's Handblog
Elin
Emmy
Agneta
Kerstin
Ingalill

6 medaljer
annakajsaelisabeth
TvaNystan
Linda
frisky frog
Paulina
Visa Lisa


7 medaljer
Annicka
Helena/ Elanit
Metta
Emms
Anna
Tant Kofta
Miltons matte

8 medaljer
EvaL8
Eva i Halmstad
Marika
Sussry
Soili
Nettan
Fnix
Marie
Emmas dagar

9 medaljer
Inger
Ida
Kerstin

10 medaljer
Bibblostick

11 medaljer
Lissan

12 medaljer
TruckerElin

13 medaljer
Lillemor

18 medaljer
Annela

10 kommentarer:

Visa Lisa sa...

Hjälp! Det här missade jag! Får jag vara med fastän det redan har börjat?
Jag gissar på 6 medaljer... i så fall... Snälla?

Annela sa...

Haha, då är det bara 17 kvar:)

Ingalill sa...

Jag tror på 5 medaljer....

Lissan sa...

Ojoj, jag gissar på 11 medaljer. Visst vore det underbart :)

Marias stickning och läsning sa...

Trodde jag missat tävlingen. Vad bra att det blev en chans till!
4 medaljer gissar jag att det blir.

Eva i Halmstad sa...

Vad härligt att se att de finns så många optimister ibland oss
= )
Eva.

Tant Kofta - Lotta Blom sa...

Jag tror det blir 7!

Miltons matte sa...

Hejsan
Självklart så tar vi 7 st medaljer i detta OS!

MOXY sa...

Jag tror att vi tar 8 medaljer

Anonym sa...

Jag tror oxå på 8 medaljer =)