onsdag 20 augusti 2008

Os-koftan KLAR

Koftan är klar....

Garnet räckte, med hjälp av ett försök till dominostrumpa i våras, (sparade mitt misslyckade försök då, med tanken att de ska jag göra en mp3väska av, men de blev en kant på min kofta istället) och tur var väl de.

Är mäkta stolt över mina knappar, fyndade på loppis för en massa år sedan, kommer väl till pass nu, eller vad tycker ni =) .

De är sonen som tagit kortet på mej och koftan, han är inte fotograf och jag är inte modell, så va de med de.

Nu fortsätter jag Os med att försöka att göra klart en av alla sjalar som jag har på gång, de är Norwegian Woods Shawl, bild finns på här en bit ner i komentaren, ny bild kommer om i fall att , jag kommer längre.


Stav, måste vara en gren för oss svenskar eller, eller segling, förstår inte hur vi ska få ihop 8 medaljer, men de är ju många dagar kvar =).

Eva.

7 kommentarer:

Dödergök sa...

Vad mysig den blev och vad snyggt du fick till det med de olika garnerna. Vilket bra sätt att göra slut på sockgarnsrester.

Eva S sa...

Koftan är jättefin! Och vilka härliga knappar sen...
Eva i Lund

Anonym sa...

Åh, så fin och vilka härliga färger.

Och synnerligen passande knappar!

Anonym sa...

Knapparna kunde verkligen inte varit mer passande!

androidflickan sa...

Åh Gud så fina knappar och jättefin kofta!

Metta sa...

Så fin koftan blev och vilken tur att det misslyckade försöket räckte till en koftkant.
Ibland är det bra att spara allt. Knapparna blev ju den verkliga fullträffen.

Inga medaljer i stav heller. Vem kan vi mer hoppas på?

En röd stickkorg sa...

Gillar knapparna det måste varit ett fynd!!!!