tisdag 19 augusti 2008

Ajajajaj...

Verkar inte som om Sverige får några sju OS-medaljer... vi är bara uppe i tre (egentligen fyra) än så länge och jag vet inte riktigt vilka fyra (tre) som skulle kunna ta medaljer... eller ja... vi har ju alltid Klüft... hon är ju en tävlingsmänniska ut i fingerspetsarna... men ändå, vill inte lägga något ok på hennes axlar...
K1 500 och K1 1000 grabbarna verkar ju vara på hugget... åtminstone han K1 1000... och mums vilken överkropp ;)
Sen är det ju Wissman... kan han knipa tredjeplatsen efter amerikanarna... njaaaa... men det svenska hjärtat slår ju för vår blonde 400 m löpare...
Sen finns det väl iaf nån chans kvar i seglingen, eller?
Så om Gud och alla änglar vill så kanske Sverige kan skrapa ihop dom sju medaljer jag behöver för att vara med i utlottningen om Frågetävlingsgarnet... Och med tanke på mina tentaresultat genom åren så brukar Gud OCH alla änglar vara på mitt lag... ;-)

Peace Out

2 kommentarer:

Visa Lisa sa...

Frågan är om Aras brons räknas eller inte i Stick-OS gissningstävling?
Jag tycker faktiskt att den ska det... (Eller åtminstone lotta mellan både de som gissat rätt om man räknar med den och om man inte gör det)

Anonym sa...

Du har så rätt... ;)