fredag 15 augusti 2008

Idag blev det OS-pyssel

Idag så blev det OS-pyssel istället för OS-stickning, jag har dock gett upp på molnet och stickar vantar istället (kom på att jag fått beställning på två par som måste vara klar den 25:e)
Pajerna och tårtbitarna är i alla fall stickmarkörer, jag vet inte var jag fick inspirationen ifrån, den bara trillade ner, det var länge sedan jag gjorde något i lera. Men nu så skall jag sticka och kolla lite på OS (:
Weasleytröjan är snart klar, jag är lite sur eftersom jag påbörjade den en dag innan OS började så då får den ju inte vara med, haha. Men fin blir den i alla fall.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina stickmarkörer. Du ha rinte fundera på göra och sälja?

Kamilla sa...

Jag gör och säljer redan (:
Info om det finns på min blogg kamillastickar.blogspot.com