fredag 22 augusti 2008

Mina OS-stickningar!

Här är mina OS-stickningar! De som är klara!

Har påbörjat en hundtröja, men jag vet inte om den blir klar innan söndag!
Moebius-sjalen har jag ju visat innan, sedan komponerade jag en mössa i samma garn, lite inspirerad av "falska flätor"-mönster kombinerat med lite hålvarv. Ville ha den lite tajt, för att kunna ha under cykelhjälmen, men jag ska göra en till i basker-modell.


Funderade på att lägga ut mönstret på min blogg, men vet inte riktigt hur jag ska göra. Som ett inlägg, eller kan man göra ett worddokument el.dyl och hur får man "in" det? Någon som kan hjälpa mig?




1 kommentar:

Marika sa...

Det bästa är att gra en pdf-fil.

Jag vet inte exakt hur man gör i Blogger, men man brukar ladda upp en fil till sin blog (då får den en plats i blogosfären, och en adress), och sedan länkar man till den, precis som man länkar till vanliga websidor.

Kanske någon som använder Blogger i vanliga fall kan beskriva lite närmare?