söndag 24 augusti 2008

Målsnöret närmar sig...

Ni får sticka fram till midnatt så än har ni några timmar på er! :-)

Imorgon, måndag, sker följande:

Jag kollar antalet svenska medaljer och kollar era gissningar. Drar sedan en vinnare som får denna vinst:



Bland de som stickat klart sina projekt i tid drar jag en vinnare som får denna vinst (1 st härva):


Jag har också beslutat att ge alla ännu en vinstchans för jag tycker ni varit så jätteduktiga och flitiga och kämpat så hårt under detta OS!

Jag ska samla ihop bilder på alla era färdiga projekt (så se till att få med dem här nu!) och så får ni rösta fram er favorit bland dem!

Det projekt som får flest röster belönas med denna vinst:

2 st härvor Mirasol Hacho i färgen "Double Fuchsia".

100% handfärgad merinoull
50 g/125 m per härva.

Mer information om hur röstningen går till får ni sen.

Lycka till med slutspurten nu! :-)

Inga kommentarer: