lördag 9 augusti 2008

Rapport dag två


Kom hem från jobbet vid tvåtiden igår. Stängde på tv:n för att i alla fall lyssna på invigningen medans jag gjorde mitt hus rent inför helgen. Jag smygtittade lite ibland. Så jag kom nog inte igång med min stickning förrän klockan sex. Det blev ju en Februari Lady sweater till. Tyckte den var så kul att sticka. Så här långt har jag kommit tills idag. Jag kanske hinner ett par sockar också innan os är slut. Man vet aldrig. I morse satt jag och stickade medans gubben spelade guitar hero på wii:et. Sen blev han sur och stängde av för det gick inte så bra. Då satte väl jag på och fastnade i låtarna rejält, så där försvann väl två timmars sticktid. Men man får väl ha lite avbrott ibland. Vad roligt det är att se vad ni alla håller på med. Kanske man får lite tips om vad man ska sticka härnäst. =0)

Inga kommentarer: