fredag 8 augusti 2008

Oj vad det har stickats!

Jag har inte stickat ett enda varv på min halsvärmare, inte ens nystat upp garnet!
Men jag försökte se de bästa delarna av invigningen medan jag sorterade tvätt, matade dottern med lasagne, lastade en plastgroda på leksakstraktorns skopa och körde över dotterns ben (extremt roligt tyckte hon!), spillde ut mitt kaffe över soffan, försökte förklara för dottern att det inte var helt nödvändigt att gå ut då det verkligen ösregnaden ute, samt stickade 6 varv på min FLS medan dottern var upptagen med sin plocklåda.
Nu skall jag koka vinbärssaft medan jag lyssnar på KGB- spionens sommarprat i repris.
Men vänta bara, jag kommer på upploppet!!!

1 kommentar:

Soili sa...

Man kan ju lugnt säga att du haft full sysselsättning ändå.*ler*Ta de'lugnt,du hinner.Kram