söndag 10 augusti 2008

2 dgr OS...

... och jag är nästan halvvägs på mitt projekt =)
Ja, det är en oihopsydd pulsvärmare...



Hade det inte varit för en sväng i blåbärsskogen och sen en vilostund på eftermiddan så hade jag varit betydligt längre klar...
Enda problemet nu är att jag tror jag har för breda handleder för mina pulsvärmare... och eftersom syrran har ännu bredare handleder kan jag inte ge dom åt henne heller... men det vet jag ju inte säkert än...

Men som så många andra som stickar och trixar så gör det inget om jag blir klar med mitt OS-projekt tidigt, jag har så många andra påbörjade saker jag kan ta tag i istället då ;)

Återkommer med ny rapport nån annan dag...

Peace Out!

1 kommentar:

TruckerElin sa...

Du får spara dom till syskonbarnet o så göra ett par till. Tänk dig den du, att göra FYRA likadana.. Det skulle ju nästan kvalificera för ett bragdguld det. ;)

Fin blev den iaf! Och du, skicka hit lite blåbär va! mums bums