onsdag 30 juli 2008

OS-stickning i restgarner


Hej alla ni som brinner för stickning!
Detta är min första tävling jag bestämt mig för att delta i. Jag hoppas bara att jag hinner sticka färdigt. Nu under semester har jag börjat gå igenom alla plastlådor med garn och påbörjade stickprojekt i. Hittade hur mycket garn som helst!! Visste inte att jag hade sååå mycket som låg i sina gömmor. Nu måste jag göra något av alla restgarner och köpta härvor. Det får bli ett litet projekt som OS-stickning. Har bestämt mig för ett par sockor i ullgarn. Kommer inte att sticka efter ett bestämt mönster utan går efter min storlek på fötter och grunderna i "sockstickning". Det blir en utmaning. Beundrar alla er som ger er på större stickprojekt än sockor. Att ni hinner!! Ska bli MYCKET intressant att följa er i denna blogg. LYCKA TILL!!!

Inga kommentarer: